Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Περιπέτειες με ιντερνέτ και σταθερή τηλεφωνία

"Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι", λέει ο πάνσοφος λαός μας.
Αυτό έπαθα εγώ που θέλησα να έχω ιντερνέτ και σταθερή τηλεφωνία μαζί, με ένα λογαριασμό και χωρίς πάγιο του ΟΤΕ. Διάλεξα λοιπόν την HELLAS ON LINE με το πολυδιαφημισμένο " double play" με 40 ευρώ το μήνα και υποσχόμενη ταχύτητα 12 Μbps. Ξέρετε τώρα τι ταχύτητα μου έχουν δώσει; Μόνο 6 Μbps (θεωρητική ταχύτητα), και αυτό γιατί "δεν αντέχουν τα καλώδια του ΟΤΕ"!!! όπως μου δήλωσαν. Όμως η πραγματική ταχύτητα που έχω, αυξομειώνεται από 2-5 Μbps! H διαφήμιση που λέει ότι έχουν ιδιόκτητο δίκτυο με οπτικές ίνες, φαίνεται ότι είναι σκέτη φούσκα!
Προσοχή σε ότι σας υπόσχονται στις διαφημίσεις οι εταιρίες.
Παρεμπιπτόντως, όσοι θέλουν να ελέγξουν την ταχύτητά τους ας πάνε στο http://www.speedtest.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια: