Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007

Χωρίς οικολογική συνείδηση

Θέλησα να μεταφέρω ο δυστυχής τα μεταλλικά κουτιά της μπύρας ή της coca cola, καθώς και τα γυάλινα μπουκάλια διαφόρων ποτών, στους ειδικούς μπλε κάδους του Δήμου που δέχονται μόνο τέτοιου είδους απορρίματα. Ποια ήταν όμως η απογοήτευσή μου! Όλοι οι αυτοί οι ειδικοί κάδοι σε ακτίνα 200 μέτρων από το σπίτι μου, ήταν γεμάτοι με πλαστικές σακκούλες με κάθε είδους απορρίματα, εκτός από κουτιά μπύρας ή γυάλινα μπουκάλια. Μια κόκκινη πινακίδα των κάδων εκλιπαρούσε: "παρακαλώ όχι σκουπίδια εδώ", ενώ μια άλλη μεγαλύτερη προειδοποιούσε αυστηρά: "εδώ μόνο ανακύκλωση συσκευασιών". Αντίκρυσα το άκρον άωτον της αδιαφορίας και του ζαμανφουτισμού των συμπολιτών μου. Είμαι όμως σίγουρος ότι αυτοί οι άνθρωποι στις κατ' ιδίαν συζητήσεις τους, δείχνουν να ενδιαφέρονται για τη μόλυνση του περιβάλοντος κατηγορώντας τους υπαλλήλους καθαριότητας όταν απεργούν και γεμίζουν οι δρόμοι απορρίματα!
Πρέπει να πω εδώ ότι δεν μένω σε καμιά απομακρυσμένη περιοχή τσιγγάνων. Οι δε γείτονές μου βρίσκονται όλοι πολύ επάνω από το όριο της φτώχειας, με τα εξοχικά τους, τα ιδιωτικά αυτοκίνητα και τα κλιματιστικά τους, αλλά τι τα θέλετε; Κατά τα άλλα είναι απλοί ΚΩΛΟΕΛΛΗΝΕΣ......!

2 σχόλια:

Μαρία είπε...

Απογοητευτικό το θέαμα. Ισως οι γειτονες να μην ξερουν να διαβαζουν, εκτός κι αν έχουν τετοια οικονομική επιφανεια που έχουν προσλαβει προσωπικό προερχόμενο απο αλλες χωρες και δεν γνωριζει ελληνικά. Η΄ έχουν ξεχασει τα ελληνικά και πρεπει να μπει αυτοκόλλητο στην αγγλική. Ειδες που τελικά εχουμε τους κυβενητες που μας αξίζουν;...

Ανώνυμος είπε...

Αχ! εφημερίδα μου! Μακάρι να οφειλόταν το φαινόμενο αυτό στο ξένο προσωπικό! Ρωμιοί και Ρωμιές είναι όλοι αυτοί που αδιαφορούν για την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλοντος. Τους έχει αποβλακώσει όλους η ελεεινή τηλεόραση, που ούτε ένα φτωχό σποτάκι γι' αυτά τα θέματα δεν έχει προβάλλει ποτέ.......